Długopisy reklamowe to nie tylko tanie gadżety, przeznaczone do rozdawania na festynach czy dodawane do produktów w sklepach jako bonus. Długopisy reklamowe mają olbrzymią moc i potężny zasięg informacyjny. Duże korporacje i koncerny doskonale sobie z tego zdają sprawę i zamawiają w firmach produkujących gadżety reklamowe obłędne ilości długopisów różnego typu. Często nawet nie zwracają uwagi na ich jakość, bo chodzi jedynie o to, by było ich dużo.
Tego typu podejście wcale nie musi być złe, pod warunkiem, że długopisy reklamowe nie zaczną się ludziom w rękach rozlatywać, a tusz nie zniszczy im trwale ubrań. Niestety takie historie nie należą do rzadkości, skutecznie odstraszając potencjalnych klientów od ich zdaniem nierzetelnej firmy. Faktem jest, że takie zdarzenia nie świadczą dobrze o kimś, kto na bublu zamieszcza swoje logo. Warto o tym pamiętać i wybierać znane marki na nośniki reklam.
Zupełnie inaczej wygląda sytuacja, jeśli chodzi o długopisy reklamowe z wyższych półek. Są to produkty dobrej jakości o eleganckim wyglądzie, a ich cena zależy jedynie od naszych finansów. W tym segmencie mamy do wyboru piękne i niepowtarzalne długopisy Visconti oraz długopisy Waldmann, zdobione srebrem i platerowanym mosiądzem. Obie firmy cieszą się dużym uznaniem, a ich produkty stanowią wysmaczone prezenty dla wyjątkowych partnerów biznesowych.
Długopisy reklamowe ekskluzywnych marek muszą posiadać starannie dobrane logo, by nie szpeciło ono piękna tych gadżetów. Nawet najmniejszy znak firmowy zostanie na pewno zauważony, gdyż takie długopisy wszyscy muszą szczegółowo obejrzeć, jak każde dzieło sztuki.