Budowa długopisu w długopisach reklamowych

Długopis zbudowany jest w dość prosty sposób. Składa się z ogólnej obudowy, a także rurki, w której znajduje się bardzo gęsty tusz. Zakończona jest ona elementem, zwanym obsadką. W niej umieszczona jest specjalna kulka o bardzo małej średnicy (nawet poniżej jednego milimetra). Kulka obraca się podczas pisania i rozprowadza tusz po papierze albo innym materiale, po którym piszemy.

Długopis przypomina budową antyperspiranty, choć jest dużo mniejszy. Długopisy reklamowe są bardzo często stosowane w formie marketingowego dojścia do klientów - szczególnie tych potencjalnych, na różnego rodzaju eventach i masowych wydarzeniach, festynach i targach. W takich miejscach rozdawane są jako gadżety.

Długopisy reklamowe są bardzo skuteczną formą reklamy - docierają do wielu osób i generalnie sprawdzają się jako nośnik loga i marki firmy. Jeśli chcemy dotrzeć do wielu osób i nie chcemy przy tym stosować tradycyjnej reklamy, długopisy reklamowe będą znakomitym wyjściem, z którego naprawdę warto skorzystać.

Długopisy są proste w budowie i naprawdę przydatne - praktycznie każdy, w taki czy inny sposób, z nich korzysta i wykorzystuje je na przykład w pracy, albo w szkole lub na studiach, do notowania wykładu. Dlatego długopisy takie sprawdzają się jako reklama - są użyteczne i użytkownicy ich stale się z nimi zadają, jednocześnie, świadomie bądź nie, czytając nazwę firmy i oglądając logo.